Multi Support endrer organisering

Multi Support har endret navn til Nextway og flytter kundesupporten til sine kontorer i Helsinki, København og Herning. Det innebærer at kontorene i Oslo blir lagt ned.

– I takt med at våre kunder benytter vår Next Digital Workplace-programvare til mer forretningskritiske løsninger økes forventningene til vår kundesupport. De forventer høyeste nivå av kompetanse i alle faser og deres prosjekter, fra salg til implementeringer og etterfølgende support. Dessverre har vi ikke vært i stand til å sikre dette i Oslo, forteller Kim Hellum i Nextway Software.

Den 1. januar skiftet Multi Support navn til Nextway. Nå endrer de også organiseringen i Norden.

– Kent Nerhus vil fortsette hos oss. Etter en kort overgangsperiode vil våre norske kunder oppleve fordelene ved å motta service fra våre kompetansesentere og av lokale partnere som EG, Apper, Banqsodt, Iptor og TIA. Partnerne vil fra første dag dra fordel av den direkte kontakten til vår utviklingsavdeling, kompetansesentere og internasjonale salgsteam, sier Hellum.

De planlegger en egen kundedag i Oslo i slutten av oktober 2020. I mellomtiden kan du kontakte helpdesken på +45 96 600 606 / helpdesk@nextway.software. Har du spørsmål om den nye organiseringen kan du kontakte daglig leder Kim Hellum på khe@nextway.software eller telefon +45 40 37 97 47.